Thursday, September 26, 2019

BBM3410Satu2019: Masih Di Sini

Assalamualaikum semua...

Sebanyaknya mana kenangan yang telah terukir..semuanya bermula dari sini Universiti Putra Malaysia (UPM). Aku berada disini sejak tahun 2016 tetapi aku tidak keseorangan kerana aku punya teman dan sahabat yang tetap setia disisiku. Bersama mereka aku mengukir kenangan manis semanis madu dan bergelut dengan pahitnya kehidupan. Jatuh bangunku bersama mereka. Moga kita tetap bersama sehingga ke penghujung.

Keluargaku adalah pembakar semangatku ketika aku mula kedinginan. Merekalah tulang belakangku menampung keluhan dan penat lelahku selama tiga tahun setengah. Tidak akan aku lupakan raut wajah mereka yang bangga bercampur gembira saat membaca surat kelayakan melanjutkan pelajaranku di UPM.

Aku bersyukur tuhan kurniakan mereka untukku...

dan Aku Masih Di Sini...




No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Youtube (Vlog Konvokesyen)

Assalamualaikum wbt... 24 November 2019, Youtube, Video 10 Video sepuluh ini adalah video yang paling menyeronokkan buat kami sebab...