Monday, November 11, 2019

BBM3410Satu2019: 24 Oktober 2019

Assalamualaikum...


Kelas Amali, 24 Oktober 2019



Ada cara lain ke untuk bergambar bersama buku dengan lebih kreatif dan muka penuh emosi. Idea budak sekolah sangat. Jujur dari dalam hati. bila masuk kelas amali saja otak terus kosong dan membeku mungkin sebab penghawa dingin kuat sangat. Dengan laparnya sebab kelas tak berhenti sampai lah ke kelas amali. Rasa korangkan dengan muka acah comel tu saya dah baca ke belum?? 





Hari ini kami diarahkan untuk retweet post kawan-kawan dan komen serta retweet beberapa artikel menarik dari twitter orang lain dan twitter suratkhabar. kenapa saya memilih  untuk retweet artikel tersebut sebab berkaitan dengan isu masyarakat kita sekarang. masalah mental, masalah kurang perhatian, masalah seksual dan sebagainya. Ramai yang terlepas pandang isu ini sehinggalah mereka mengalami sendiri masalah tersebut. orang ada berkata mencegah itu lebih baik dari merawat. ayat itu bukan hanya untuk penyakit tetapi juga sesuai untuk isu dan masalah yang kita hadapi. pekalah dengan pesekitaran kerana kita sebahagian darinya.


Pesanan Dr Fadzilah, "kalian wajib tahu segala isu yang berlaku diluar atau didalam negara sebab kalian ambik sastera, sastera ini luas melibatkan semua aspek. Kalau kos matematik, dia tahu kira-kira sahaja Macam A** P****."



jom like dan follow Twitter saya

https://twitter.com/aui_mj?s=08

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Youtube (Vlog Konvokesyen)

Assalamualaikum wbt... 24 November 2019, Youtube, Video 10 Video sepuluh ini adalah video yang paling menyeronokkan buat kami sebab...