Monday, November 11, 2019

BBM3410Satu2019: Mudahnya dapat Like

Assalamualaikum...

Untuk post kali ini izinkan saya berkongsi sedikit kejadian ajaib yang saya lalui..sebelum itu saya bagi sedikit klu untuk anda semua teka 






okay.. dalam gambar diatas apa yang ada dapat lihat???
.
.
.
.
.
.
masih tak tahu??
.
.
Baiklah, saya ringkaskan dalam sejuta gambar ada jalan cerita, dalam banyak gambar ini sahaja yang prof suka. 

Saya nak post jugak dekat sini walaupun dapat dua sahaja like daripada beliau. Perkara paling best untuk semesta akhir saya ini adalah apabila keluar notifikasi drnormaliza like gambar saya.. Padahal caption tiada kaitan pun dengan gambar. segala humor telah saya keluarkan sampai kosong otak masih tidak di like nya. Tapi tidak mengapa, ini cabaran buat saya. Netizen diluar sana lagi dahsyat daripada prof. Apa-apapun kena tetap redha. sebab itu matlamat utama kelas multimedia ini. Dapat 2 like. Redha... Caption tak menarik. Redha... Tugasan banyak. Redha... komer ade 2 like?? takdekan..sila duduk diam.hehehe


Jadi..kepada sesiapa yang kasihan melihat saya yang batak like ini boleh like saya punya Instagram di

instagram.com/amirah_jalani



No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Youtube (Vlog Konvokesyen)

Assalamualaikum wbt... 24 November 2019, Youtube, Video 10 Video sepuluh ini adalah video yang paling menyeronokkan buat kami sebab...