Saturday, December 21, 2019

BBM3410Satu2019: Youtube (Oneshot 2 Layer)

Assalamualaikum wbt...

19 November 2019. Youtube. Video 8


Nama Kumpulan: Prestige Production
Nama Video: Oneshot 2 Layer
Lagu: Perasaanku 
Tugasan dalam Video: Penyanyi dan pelakon

Sebelum itu oneshot 2 layer ini apa? okay...oneshot 2 layer ini adalah video yang merakamkan nyanyian dan lakonan dengan kamera tidak bergerak. cabaran dalam proses pembuatan video adalah aku harus menyanyi lagu tersebut dengan penuh kesedihan dan melakonkan seperti aku betul-betul kena macam tu. bayangkan macam mana nak fokus kalau semua orang asik gelak dan fokus dekat aku.. Alhamdulilah video ini berjaya disiapkan dengan hanya dua kali shoot sahaja. cerita-cerita sedih kasihan sesuai dengan watak aku.. kalau video sebelum ni gedik manja.. memang bukan akulah.. aku bangga dengan hasilnya..tak sia-sia aku berperang dengan mama masa nak masuk ni..sebab mama cakap aku tak ada jiwa seni..hehehe..now here I am..#riaksikit...

Dalam video ini juga..sahabat aku anira kena pakai baju pengantin alien hehe..sebab dia watak flashback aku masa mula-mula kawin dulu..#dalamceritanilah..Aku punya marah sampai baling barang dekat akmal aka husband aku dalam video ni...Jadi nak tengok barang apa aku baling kena muka dia tu dan macam mana baju alien..jomlah tekan link dekat bawah..tak rugi pun..


https://www.youtube.com/watch?v=marrqJiuaqo


1 comment:

  1. Permisi Ya Admin Numpang Promo | www.fanspoker.com | Agen Poker Online Di Indonesia |Player vs Player NO ROBOT!!! |
    Kesempatan Menang Lebih Besar,
    || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802

    Reply

    ReplyDelete

BBM3410Satu2019: Youtube (Vlog Konvokesyen)

Assalamualaikum wbt... 24 November 2019, Youtube, Video 10 Video sepuluh ini adalah video yang paling menyeronokkan buat kami sebab...