Saturday, December 21, 2019

BBM3410Satu2019: Youtube (Simpulan Bahasa)

Assalamualaikum wbt...

19 Oktober 2019. Youtube. Fotografi 4


Nama Kumpulan: Prestige Production
Nama Video: Simpulan Bahasa
Tugasan dalam Video: Gambar yang melambangkan makna buta huruf


Prof bagi kerja tak pernah senang..semua perlu effort dan masa. Tapi kalau senang bukan assignment larh kan namanya... Kali ni aku dan kumpulan aku akan buat tugasan yang agak menyeronokkan sebab kami kena shoot 10 gambar makna daripada simpulan bahasa yang dipilih iaitu puteri lilin, buah hati, buaya darat, raja sehari, panjang tangan, kaki ayam, buta huruf, ulat buku, atas pagar, dan langkah seribu. Benda yang paling menyeronokkan aku untuk tugasan ini adalah kebanyakan gambar simpulan bahasa ada gambar aku. Model terkenal katakan...hehehe..seronok sebenarnya jadi model tapi lagi seronok tak buat apa-apa...oppss. Tapi yang puteri lilin tu betul..dulu waktu sekolah aku aktif dengan program jadi kulit problem teruk dan hitam..aku bertekad lepas sekolah aku nak jaga kulit. hampir 3 tahun aku tak duduk bawah matahari selubung dengan kain, payung..hehehe..#manjasangat.
Tugasan ini juga aku buat benda yang aku tak pernah buat..Aku tak pernah berkaki ayam tanpa kasut kecuali ada stoking. Abah aku cakap kalau tak pakai kasut, kaki berulat yang lubang-lubang tu...seram sangat-sangat. Seminggu aku cuci sental kaki aku.. Trauma...

Jadi sesiapa nak tengok Elsa frozen cair kena kepanasan cahaya matahari dan kaki aku berkulat ke tak..Jom tengok video kami diyoutube..tekan link dekat bawah kalau tak boleh copy link lerr...



https://www.youtube.com/watch?v=TqowvGFnDaE



1 comment:

  1. Permisi Ya Admin Numpang Promo | www.fanspoker.com | Agen Poker Online Di Indonesia |Player vs Player NO ROBOT!!! |
    Kesempatan Menang Lebih Besar,
    || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802


    ReplyDelete

BBM3410Satu2019: Youtube (Vlog Konvokesyen)

Assalamualaikum wbt... 24 November 2019, Youtube, Video 10 Video sepuluh ini adalah video yang paling menyeronokkan buat kami sebab...