Saturday, December 21, 2019

BBM3410Satu2019: Youtube (Oneshot)

Assalamualaikum wbt...

9 November 2019. Youtube. Video 7


Nama Kumpulan: Prestige Production
Nama Video: Oneshot 
Lagu: Temberang
Tugasan dalam video: Penari latar

Untuk pengetahuan semua..walaupun saya ambil seni persembahan untuk minor tapi saya taklah pakar mana..budak noob lagi. jadi jangan hanya berharap pada kami..okay nak dipanjangkan cerita..kumpulan kami ada 11 orang..4 orang minor seni persembahan.. seorang minor hr dan selebihnya minor terjemahan.. mereka ingat kami ni budak teater jadi kami tahu semua benda pasal seni-seni ni..tak tahu banyak ponteng kelas..banyak main dalam kelas..memang masa tu saya dan nitan bertukus lumus fikir step..alasan mereka follow saja. okay..tapi Alhamdulilah mereka betul-betul follow.. jadi senang kerja..nak dijadikan cerita juga..ramai budak kelas yang nak buat dekat blackbox sebab tugasan oneshot one layer..jadi latar kena kosong untuk lebih senang..dinding..kami sem ni memang mostly kelas dekat blackbox..kami niat nak senangkan semua orang tapi malah dituduh ambil kesempatan dengan kelebihan yang ada. mereka tak tahu kami juga berusaha nak dapat bilik tu. mungkin agak senang sebab prof yang mengajar kami tu owner blackbox jadi senanglah nak diapprove..tapi kami tak pernah niat nak susahkan orang lain. sedih...last-last kami buat dekat padang kawad..rare habis..takde siapa yang buat..

jujur temberang ni tarian dia seksi sikit..yang pilih pun bukan kami budak lain..akhir cerita..kami budak seni persembaha yang kena cari step..tapi tak apela..pengalaman..kenangan..best jugak sebenarnya..baru kita tahu dekat mana tahap kita selama ini sebab dah setahun belajar pasal teater, improvisasi dan lakonan ni..

jadi untuk anda yang nak tengok kami bergelak seksi ala-ala Aida Jebat..tekan link di bawah..


https://www.youtube.com/watch?v=UiwzIT-xL8w

1 comment:

  1. Permisi Ya Admin Numpang Promo | www.fanspoker.com | Agen Poker Online Di Indonesia |Player vs Player NO ROBOT!!! |
    Kesempatan Menang Lebih Besar,
    || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802

    Reply

    ReplyDelete

BBM3410Satu2019: Youtube (Vlog Konvokesyen)

Assalamualaikum wbt... 24 November 2019, Youtube, Video 10 Video sepuluh ini adalah video yang paling menyeronokkan buat kami sebab...